شهر خودمم!

چ برفی اومده هااااا



سراب شهرمونه

خدایی خعلی قشنگه

دلم که میگیره میرم اونجا

اینم از زاویه دیگش

اینم بقعه مالکه

اینجوری نگاه نکنین

الان خیلی قشنگ شده

بعله!

این تصویرم ماله امام زاده احمده

که تو استان کرمانشاه خلیییی مشهوره!

اینو دیدی؟

فقط باید از نزدیک ببینی اینجوری نمیشه که خخخخخخ

کوه سهیله

شاید بعضیا بشناسنش

سنقر تو دل این کوهه!منم یه بار قلشو فتح کردم

بعلللللللللللللللللللللله!

اینم هویجوری گذاشتم!

راه پیمایی 22بهمنه

فک کنم مدرسه ماهم اومده باشه

اها اره اومده

شهرک افتابگردان!

خیلییییییییییییییی قشنگه

 

اینم از بالای سراب عکس گرفته شده فک کنم

دوستان همشهری میدونن کجا رو میگم!

دیه همین...

(ینی مدیونی فک کنی اینارو خودم گرفتم)

 

باااااااااااای تا هاااااااای

 


نظرات شما عزیزان:

sepideh
ساعت16:49---31 ارديبهشت 1393
سلااااام!ای جاااان!سنقرررررر

چ خبر؟؟!برگشتی نت بم بسر!
سلام سپیده جان دلت تنگ شد برا سنقر؟؟؟ اومدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:, | 4 PM | نويسنده : عاطفه |